هر چی در اینجا

هر چی که بخندونه

هر چی که بخندونه

هر چی در اینجا

برای این که بخندی این سایت رو باز کردم
دختری هستم شیطون ودر ظاهر ارام
اهنگای پاپ رو دوست دارم انگلیسیش رو بیشتر
میمیرم برای زبان انگلیسی ، رفتن به پاریس رویام هس، خوندن تو یونی پزشکی هدفم توی زندگیمه ، خوندن رمان و دیدن فیلم سرگرمیم
دیگه
دیگه
همین

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۳
    hhh
نویسندگان

برف

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ

دوسه سال پیش وقتی رفتیم اردبیل این عکس رو گرفتم یادش خیر چه ذوقی کردم اون موقع

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
$بیتا$ ...

نظرات  (۸)

زیباست :)
فکر میکنم توی زمستون اردبیل از همه جا سردتر میشه در ایران...و البته این تصاویر ناب هم در اونجا ببشتر دیده میشه، عکس خوبی گرفتین.

راستی قالب وبلاگی که استفاده میکنید رو بنده اخیرا ریسپانسیو کردم، میتونید ازش استفاده کنید که وبلاگتون در موبایل ها و تبلت ها نمایش بهتری داشته باشه.

پاسخ:
ممنون
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۱۴ آبجی خانوم
ادم دلش میخواد همینجوری زل بزنه بهش
پاسخ:
اوهوم
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۶ مهدی ابوفاطمه
قشنگه
عکس قشنگیه
پاسخ:
مرسی
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۲ نرگـ ــس ...
سلام عالیه

مگه از خود اردبیل نیستی؟

من فکر میکردم اردبیلی هستین.. موفق باشید التماس دعای فرج
پاسخ:
نه عزیزم از یکی از شهرای اردبیلم
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۸ فاطی نخودی
واییییییییی خدا چ نازه

+خدا رو شکر
پاسخ:
شکر
عجب عکس قشنگی شده
پاسخ:
اوهوم
ممنون
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۷ رفیق خاموش
وااااااااااااای چقد قشنگه
پاسخ:
یس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">